PPC REKLAMA PRO ZAČÁTEČNÍKY

< Zpět
PPC REKLAMA PRO ZAČÁTEČNÍKY

PPC REKLAMA PRO ZAČÁTEČNÍKY

Kdy:
Úterý 24. března 2020 od 09:00 do 16:00
Kde:
Brno

Chcete se naučit jak správně vytvořit a spravovat PPC reklamy, aby přinášely co nejlepší výsledky? Toto školení Vás provede tvorbou PPC reklamy od úplných základů. Školení je provázeno ukázkami i praktickými příklady a naučíte se:

  • kdy a proč zvolit PPC reklamu
  • jak PPC reklama funguje a jak předcházet nejčastějším chybám
  • jaké typy kampaní zvolit pro e-shop a jaké pro firemní web
  • jak správně nastavit kampaně ve vyhledávání od A-Z v PPC systému Google Ads a Sklik
  • jak správně vyhodnocovat a optimalizovat kampaně, aby přinášely co nejlepší výsledky
  • co je to obsahová reklama, jak funguje a kdy ji zvolit
  • porozumět základním pojmům PPC reklamy (konverze, CTR, CPC, PNO, ROAS) a jak s nimi pracovat
  • jak na analýzu klíčových slov a analýzu konkurence
  • proč je dobré znát nákupní cyklus hodnotu zákazníka
  • jak si usnadnit a zjednodušit tvorbu a správu kampaní
  • co je to remarketing, kdy jej využít a jak jej správně nastavit

 

WORKSHOP JE VHODNÝ PRO

  • Správce, majitele e-shopu – který se chce naučit využít PPC reklamy k získávání nových zákazníků a objednávek pro e-shop
  • Manažera, majitele firmy – kterého zajímá jak využít PPC reklamy k získávání nových klientů
  • Podnikatele na volné noze – který se chce naučit využít PPC reklamy k získávání nových klientů na internetu
  • Začínajícího PPC specialistu – který chce do PPC reklamy proniknout a naučit se je dělat správně od základů
  • Online marketéra – který se chce od základů naučit, jak využít PPC reklamu
  • Kohokoliv – koho PPC reklamy zajímají a chce se je naučit dělat správně od základů

 

WORKSHOP NENÍ PRO

  • PPC experty – kteří se PPC reklamou živí již několik let

 

 

O LEKTOROVI

Jaroslav Jakubů
Jsem marketér na volné noze. Zaměřuji se primárně na výkonnostní PPC reklamu. Spravuji marketingové kampaně, které mým klientům přináší nové poptávky na jejich služby a objednávky jejich produktů. Mojí silnou stránkou je přesah do dalších částí online marketingu. Co dělám také školím.
 

Seznam registrovaných účastníků (0x)

Výpis registrovaných účastníků je k dispozici pouze pro přihlášené uživatele