ŠKOLENÍ: Úvod do webové analytiky v Google Analytics (Praha)

< Zpět
ŠKOLENÍ: Úvod do webové analytiky v Google Analytics (Praha)

ŠKOLENÍ: Úvod do webové analytiky v Google Analytics (Praha)

Kdy:
Úterý 24. září 2019 od 13:00 do 17:00
Kde:
Vnitroblok, náměstí Jiřího z Lobkovic 8, Praha 3 - Vinohrady
Cena pro členy E-shop Klubu: 500 Kč
Cena běžná: 2 490 Kč
Registrace na akci >

Úroveň: Začátečník

 

Obsah školení

Google Analytics je nejrozšířenější analytický nástroj nejen u nás. Ukážeme si, jak ho nasadit, co měřit, proč to měřit a jak data správně vyhodnotit. Je krásné vědět nejen odkud zákazníci přicházejí, jak se na vašem e-shopu chovají a co od něj očekávají.

Zaměříme se podrobněji na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).

Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat?

Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.

Nezapomeneme ani na asistované konverze a vysvětlíme si, proč není fér porovnávat tržby z jednotlivých zdrojů návštěvnosti na základě poslední nepřímé návštěvy z přehledu (Akvizice - Veškerá návštěvnost - Zdroj/Médium).

Přijďte na školení a poznejte webovou analytiku zblízka!

O přednášejícím

Zbyněk Hyrák - Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 10 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.

Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.

Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

Seznam registrovaných účastníků (8x)

Výpis registrovaných účastníků je k dispozici pouze pro přihlášené uživatele